Feedback of klacht
Wij vinden het belangrijk dat wij u goed kunnen helpen en dat u tevreden bent over onze zorg. Ondanks onze goede intenties en inspanningen kan het voorkomen dat u vindt dat wij u onzorgvuldig of onjuist benaderd of behandeld hebben. Wij willen het graag horen wanneer u niet tevreden bent en nodigen u uit om dat met ons te bespreken.
Maak daarvoor een afspraak om het probleem te verhelderen. Meestal lost dit al veel op.
Indien we gezamenlijk niet tot een voor u bevredigende oplossing komen, kunt u een schriftelijke klacht indienen bij de onafhankelijke klachtencommissie van de SKGE. Aan de klachtenregeling zijn geen kosten verbonden.
Praktijkinformatie
Alle consulten van patiënten met een Nederlandse verzekering worden direct bij de verzekeraar gedeclareerd. Je kunt de tarieven vinden op de website van de Nederlandse Zorgautoriteit, de Nza.
Huisartsen Westerpark
- de Wittenkade 59
- 1052 AD Amsterdam
Openingstijden
| Maandag | 08:00 t/m 17:00 |
| Dinsdag | 08:00 t/m 17:00 |
| Woensdag | 08:00 t/m 17:00 |
| Donderdag | 08:00 t/m 17:00 |
| Vrijdag | 08:00 t/m 17:00 |
| Zaterdag | Gesloten |
| Zondag | Gesloten |

